کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا؟

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم. این کار به منظور مراودات بهتر با کاربر و همچنین جلوگیری از ارسال هرزنامه توسط ربات‌ها انجام می‌شود.

رسانه

اگر تصویری برای دسترسی به عموم در سایت آپلود نمایید، اطلاعات پنهان موجود در تصاویر برای همه قابل رویت خواهد بود و مسئولیتی در این زمینه بر عهده آموزکو نمی‌باشد. در مورد تصاویری که در قسمت سفارش چاپ ارسال می‌نمایید، آموزکو تمام همت خود را برای حفظ اطلاعات خصوصی شما به کار می‌گیرد و به هیچ عنوان این موارد را با سایرین به اشتراک نمی‌گذارد.

فرم‌های ارتباطی

تمامی اطلاعات ارسال شده در فرم‌های ارتباطی نظیر فرم تماس با ما، فرم ‌های ارسال پیشنهاد، انتقاد و شکایت، نزد آموزکو محفوظ می‌ماند و از این اطلاعات صرفا جهت اربتاط مناسب با کاربر و تجزیه و تحلیل استفاده خواهد شد.

کوکی‌ها

کوکی‌ها برای راحتی شما ایجاد شده‌اند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید. حفظ حریم خصوصی در مورد کوکی‌ها رعایت شده است.
اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.
هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما انتخاب کنید “مرا به خاطر بسپار”، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.
اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. بعد از یک روز منقضی می‌شود.

تجزیه و تحلیل

تیم آموزکو ممکن است با تجزیه و تحلیل اطلاعات ذخیره شده توسط کاربران، به بهبود خدمات ارائه شده توسط سایت بپردازد. در این زمینه، هیچ گونه اطلاعاتی از کاربران توسط تیم آموزکو با دیگران به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

اطلاعات شما را با چه کسانی به اشتراک می‌گذاریم؟

هیچ کس! مشتریان ما ارزشمندترین دارایی ما هستند و ما اطلاعات آن‌ها را با هیچ‌کس به اشتراک نخواهیم گذاشت.